7 Mayıs 2013 Salı

Çevreci kuruluşlara üye olan iki sevgilinin kavgası

- Yaaa Melis nedir bu rezillik ya. Biz doğallıktan bahsediyoruz. Sen makyaj yapıyorsun?
- Aman Hakan o kadarda değil artık bırak biraz güzel gözükelim.
- Güzellik mi? Sen buna güzellik mi diyorsun ya. Ben seni çevreyi temiz tutalım eyleminde çöp tenekesi kılığına girdiğin şeklinle sevdim kızım!
- Ay iyide ömrümün sonuna kadar çöp tenekesi olarak dolaşacak değilim ya Hakan.
- Hem ona bakarsan sende hakiki deri ayakkabı giyiyorsun. Kim bilir hangi hayvanı öldürüp derisinden ayakkabı yaptılar. Ben hiç olmazsa bez ayakkabı giyiyorum.
- Yaaa kızım bana anlatma tamammı. Daha dün inci kolye takıyordun. İncilerin nereden çıktığını anlatmama gerek yok heralde.
- Futbol maçında yaktığın sis bombasının çevreye verdiği zararı, havaya verdiği kirliliği görmemezlikten gelmiştim ama doğrusu şimdi söylemeden edemiycem.
- Hahhh şuna bak. Yolda yürürken yerdeki izmariti farketmeden geçtiğin günü hatırlıyorsun değilmi. Onu geri dönüp ben almıştım yerden Melis !
- Suna bak arabayla dolaşıp madene hayır eylemlerine giderek çevreyi kirleten bendim sanki!
- Et-Mangal ziyafetine gidende sendin Melis hanım! Piknikte yeşilin altındakileri düşünmeden hoplayan,zıplayan…
- Yokk canım Boğazdan petrol geçirilmesini engellemek için boğaza eyleme gittiğimde ben hastayım diye evde kalanda sendin ona bakarsan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder